همه دستگاه‌ها برای پیشگیری از خطرات احتمالی سامانه بارشی از ظرفیت‌های خود استفاده کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: همه دستگاه‌های متولی ستاد اجرایی خدمات سفر برای پیشگیری از خطرات احتمالی سامانه بارشی جدید از ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، محمدهادی رستمیان امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ در نشست اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی پرقدرت، ضروری است تمام دستگاه‌های متولی عضو ستاد تمهیدات لازم را برای پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی در نظر بگیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: هم‌چنین مدارس، حسینه‌ها، مساجد، سالن‌های ورزشی و دیگر اماکن سرپوشیده دولتی در صورت نیاز باید در اختیار مردم و مسافران قرار بگیرد تا سامان‌دهی لازم انجام شود.

در ادامه اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر بیان کرد: در کنار مدیریت لازم برای پیشگیری از خطرات سامانه بارشی، ما با هماهنگی با دیگر دستگاه‌های متولی برای تامین مواد غذایی و ارزاق مورد نیاز استان در ایام تعطیلات برنامه‌ریزی لازم را انجام داده و تلاش خواهیم کرد که مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.

او در پایان تاکید کرد: موج اول سفر به بوشهر آغاز شده و بدون تردید استان ما در ایام نوروز به‌عنوان یک مقصد گردشگری مهم بوده و باید تا پایان تعطیلات چون سال گذشته برای بهبود وضعیت موجود و حل مشکلات با هم‌افزایی بهتر در کنار هم باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122802102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha