اقامت بیش از ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر گردشگر در بوشهر از ۲۴ اسفند ماه تاکنون

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تاکنون بیشتر از ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در استان اقامت داشته‌اند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش امروز شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تاکنون در ظرفیت‌های اقامتی رسمی و غیر رسمی استان بیش از ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر اقامت داشته‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر با بیان اینکه تمام تخت‌های اقامتی استان بوشهر تکمیل شده است افزود: علاوه بر هتل، مهمانسراهای ادارات، مسافرخانه‌ها، مراکز بوم‌گردی، کمپ‌های شهرداری‌های استان نیز با اقامت گردشگران تکمیل شده است.

او با اشاره به اقامت گردشگران در کلاس‌های درس مدارس استان بوشهر بیان کرد: خانه‌های مبله مردم خونگرم بوشهر برای اقامت گردشگران سامان‌دهی شده است.

سجادی‌منش تصریح کرد: بر اساس بررسی کارشناسان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر مسافران نوروزی بیشتر از سواحل، آثار باستانی، بافت تاریخی بوشهر، موزه منطقه‌ای خلیج‌فارس و نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر در پایان استفاده گردشگران و مسافران نوروزی از ظرفیت تفریحات دریایی در ساحل زیبای خلیج فارس از جمله قایق سواری و شنا را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: زیرساخت‌های لازم برای رفاه حال و آسایش گردشگران در استان بوشهر فراهم شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha