گردشگران شهرها و روستاهای مکمل شهرستان گناوه را برای اسکان انتخاب کنند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گناوه گفت: گردشگران نوروزی شهرها و روستاهای مکمل این شهرستان را برای اقامت خود انتخاب کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، حمزه بهاگیر امروز شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ گفت: با تلاش اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تمام امکانات مهیای حضور گردشگران در شهر گناوه بوده و با توجه به اینکه ظرفیت این شهر در حال تکمیل شدن است گردشگران شهرها و روستاهای مکمل را برای اقامت انتخاب کنند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گناوه افزود: شهر ریگ و روستاهای ساحلی جزیره شمالی، جزیره جنوبی، مال قائد و قلعه حیدر به‌عنوان ظرفیت‌های مکمل شهرستان آماده پذیرش و اقامت گردشگران است.

او ادامه داد: با توجه به فاصله اندک این شهر و روستاها تا مرکز شهرستان، می‌توانند فضای مناسبی برای اقامت، تفریح و پذیرایی از گردشگران باشند.

بهاگیر در پایان تاکید کرد: تمامی کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر تا پایان تعطیلات نوروز با تمام وجود برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران از همه قابلیت‌های شهرستان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha