بازدید معاون استاندار سیستان و بلوچستان از ستاد خدمات سفر نصرت آباد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زاهدان از بازدید نوروزی معاون استاندار سیستان و بلوچستان از ستاد خدمات سفرهای نوروزی در نصرت‌آباد خبر داد. 

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، جواد خدری دهم فروردین‌ماه اظهار کرد: زاهدان به دلیل اینکه به عنوان یکی از قطب‌های تجاری خرید و گردشگری در استان محسوب می‌شود در ایام نوروز مسافران زیادی از این شهرستان و بخش‌های تابعه آن بازدید می‌کنند.  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زاهدان افزود: این شهرستان با توجه به اهمیتی که در استان دارد ضرورت دارد تا تمامی زیرساخت‌های لازم برای حضور آرام و ایمن مسافران در ایام نوروز را داشته باشد که در ستاد خدمات سفر استان نیز تلاش شد تا کاستی های سال گذشته برطرف و نسبت به تقویت نقاط قوت نیز اقدام شود.  

او ادامه داد: یکی دیگر از ظرفیت های مهمی که در این شهرستان وجود دارد فعال بودن صنعتگران بومی است که در این راستا غرفه های متعدد عرضه و فروش صنایع‌دستی نیز در نقاط مختلف دایر کرده‌ایم تا مسافران امکان خرید آسان را داشته باشند.  

به گفته خدری، منصور بیجار معاون امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان نیز صبح امروز دهم فروردین ماه در سفر به شهرستان نصرت آباد از ستاد خدمات سفر این شهرستان و نحوه خدمات‌رسانی به مسافران بازدید کرد. او همچنین از غرفه فروش صنایع‌دستی بازدید کرد و با بانوان صنعتگر مستقر در ستاد نوروزی به گفت‌وگو پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha