خوزستان پیشرو در مدیریت حوادث/ وضعیت بسیار مطلوب خوزستان در استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی 

مشاور اجرایی معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در راستای ارزیابی عملکرد و توسعه گردشگری، خوزستان پیشرو در مدیریت حوادث دارد و وضعیت بسیار مطلوبی در حوزه گردشگری و استقبال از گردشگران و مهمانان نوروزی دارد.

به گزارش خبرگزاری میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان: محمد قاسمی تصریح کرد: در پی سیاست‌های متخذه در ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور و دستور معاون محترم گردشگری، در راستای حمایت از همکاران میراثی و نظارت بر حوزه عملکردی آن‌ها، بازرس و ناظران متعددی به ادارات کل استانی اعزام شده‌اند.

مشاور اجرایی معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی افزود: در چند روز اخیر که در استان خوزستان حضور داشتیم، در چند جنبه مختلف عملکرد استان مورد بررسی قرار گرفت. دستگاه‌ها و نهادهای مسئول در خوزستان اعم از ستاد هماهنگی خدمات سفر، بازرسی در حوزه‌های اورژانس هلال احمر، نیروی انتظامی بین‌راهی و خدمت‌رسانی به مسافران وضعیت بسیار مطلوب دارد.

او بیان کرد: از جهتی دیگر، ادارات کل، واحدها و رده‌های تابع خود وزارتخانه، هتل‌ها، مراکز تفریحی، موزه‌ها و بناهای تاریخی مورد بررسی قرار گرفتند. خوشبختانه، همکاران ما در این چند روز به صورت کامل فعالیت کرده‌اند و اقدامات بسیار موثری انجام داده‌اند.

قاسمی با اشاره به مدیریت حوادث در خوزستان گفت: با توجه به ازدحام جمعیت و تعداد زیاد بازدیدکنندگان با مدیریت صحیح، استان خوزستان پیشرو در مدیریت حوادث است و تا به امروز مشکل خاصی مشاهده نشد.

مشاور اجرایی معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: باتوجه به ظرفیت‌های بسیار غنی و بالایی استان، فرصتی مناسب برای توسعه گردشگری و افزایش مراکز اقامتی وجود دارد. در این راستا افزایش مراکز اقامتی به‌ویژه مراکز اقامتی با درجه‌بندی ۴ و ۵ ستاره محسوس بود.

او ادامه داد: با توجه به تلاش‌های مدیریت فعلی اداره کل و اقدامات ادارات شهرستانی، امیدواریم در سال‌های آتی شاهد توسعه و پیشرفت بیشتری در حوزه‌های مختلف گردشگری و سرمایه‌گذاری در استان خوزستان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha