بازدید بیش از ۶۸ هزار نفر از جاذبه‌های استان سمنان در تعطیلات عید فطر

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان از بازدید ۶۸ هزار و ۷۰۸ مسافر و گردشگر از جاذبه‌های استان در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر بیان کرد: ۶۸ هزار و ۷۰۸ هزار مسافر و گردشگر از تاریخ ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از جاذبه‌های استان شامل طبیعی، تاریخی، تفریحی، مذهبی، موزه‌ها و ... بازدید کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از اقامت بیش از ۳۲ هزار و ۹۲۴ مسافر در استان خبر داد و افزود: ۲۳ هزار و ۹۶۰ نفر در اقامتگاه‌های رسمی و ۸ هزار و ۸۳۴ نفر در اقامتگاه‌های غیررسمی و ۱۳۰ نفر در اقامتگاه‌های اضطراری در استان سمنان اقامت داشته‌اند.

او بابیان اینکه ایجاد خاطره خوش و رضایت در مسافران از اهداف اصلی ستاد خدمات سفر استان سمنان است، گفت: باهدف افزایش خدمات‌رسانی به مسافران در ایام تعطیلات عید سعید فطر، ۱۶ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان انجام‌شده است.

استان سمنان دارای جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و ... فراوانی شامل مسجد امام خمینی (ره) سمنان، مجموعه تاریخی بسطام، مسجد تاریخانه، جنگل ابر، منطقه حفاظت‌شده پرور، موزه باغ امیر، چشمه‌علی دامغان، کاروانسراهای ثبت جهانی و ... است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012502773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha