صدور ۲ موافقت اصولی در آذربایجان‌شرقی از ابتدای سال جدید

معاون سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از صدور ۲ موافقت اصولی در حوزه‌ گردشگری از ابتدای سال جدید خبر داد.

به‌گزارش میراث‌ آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ آذربایجان‌شرقی، کیومرث کریمی روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: کمیته فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان با دو طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از ابتدای سال جدید موافقت کرد.

معاون سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: این دو طرح شامل اقامتگاه بومگردی و اقامتگاه‌های سنتی‌ از شهرستان‌های مرند و خدا آفرین، باعث ایجاد زمینه اشتغال مستقیم برای ۲۲ نفر در این شهرستان‌ها شده است.

 او افزود: اقامتگاه بوم‌گردی مرند با شش اتاق و ۱۲ تخت در کنار اقامتگاه سنتی خدا آفرین با ۱۴ اتاق و ۵۶ تخت باعث افزایش ظرفیت اقامتی استان در سال جاری خواهد شد.

کریمی ضمن اشاره به اهمیت حوزه گردشگری در ایجاد زمینه‌های اشتغال‌زایی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ترقی صنعت گردشگری استان گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع روند اعطای مجوزها و موافقت‌های لازم برای ایجاد تأسیسات و مراکز گردشگری در سطح استان، همواره مورد تأکید و توجه ویژه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی‌ آذربایجان‌شرقی قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012602804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha