انجمن خیرین میراث‌فرهنگی استان اردبیل تشکیل می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از تشکیل انجمن خیرین میراث‌فرهنگی استان با حضور خیرین و علاقمندان به حوزه میراث‌فرهنگی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ در جلسه با جمعی از خیرین و فعالان حوزه میراث‌فرهنگی، گفت: انجمن خیرین میراث‌فرهنگی استان با حضور خیرین حوزه میراث‌فرهنگی و علاقمندان این حوزه تشکیل می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: خیرین همیشه و در عرصه‌های مختلفی تاثیرگذار بوده و نقش بسزایی داشتند اما نکته قابل توجه در مورد خیرین میراث‌فرهنگی این است که اهمیت موضوع باید برای ورود خیرین تبیین شود.

او تاکید کرد: برخی افراد علاقمند به حوزه میراث‌فرهنگی هستند و حتی پیش از تشکیل این انجمن فعالیت خیریه خود را داشته‌اند و انجمن خیرین میراث‌فرهنگی می‌تواند این فعالیت‌ها را نظام‌مند کند.

محمدی ادیب ادامه داد: با ابلاغ اساسنامه انجمن خیرین میراث‌فرهنگی که به زودی از سوی وزارت میراث‌فرهنگی اتفاق خواهد افتاد هیات موسس انجمن خیرین میراث‌فرهنگی استان کار خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012702865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha