گردشگران از تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری کنند

مدیرکل ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به آغاز بارندگی‌های سیل‌آسا در جنوب استان ضرورت دارد تا مسافران و گردشگران از تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، مجید محبی گفت: به همه شهروندان، مسافران و گردشگران همواره توصیه می‌شود در زمان بروز سیلاب از تردد در حاشیه رودخانه‌های محلی پرهیز کنند چرا که با حجم بالای بارندگی‌ها و شدت جریان آب احتمال غرق شدگی وجود دارد.  

مدیرکل ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان افزود: متاسفانه طی بارندگی‌های چند روز گذشته سه نفر از کارکنان یک کارگاه راه‌سازی که مجری راه‌آهن خاش به ایرانشهر بوده است به دلیل سیلاب جان خود را از دست داده‌اند.  

او ادامه داد: این کارکنان مجری قطعه ۶ راه آهن خاش - ایرانشهر بودند که به همراه ۲۰ نفر دیگر از اعضای این شرکت با یک دستگاه لودر در حال عبور از عرض جاده کوهستانی و سخت گذر بین ایرندگان و کارواندر بودند.  

به گفته محبی، به دلیل حجم سیلاب این لودر واژگون شده و از مجموع سرنشینان آن این سه نفر جان خود را از دست دادند.  بهتر است مسافران و گردشگرانی که قصد بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان به خصوص در جنوب سیستان و بلوچستان دارند سفرهای خود را به روزهای دیگر موکول کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012802933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha