میراث‌فرهنگی قم سرباز امریه جذب می‌کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم گفت: این اداره‌کل با دریافت مجوزهای لازم سرباز امریه جذب می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، علیرضا ارجمندی گفت: این اداره‌کل پس از دریافت محوزهای لازم از سوی فرماندهی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی در نظر دارد، به ‌منظور استفاده از توان و دانش نخبگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ۱۰ سرباز امریه را جذب کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم افزود: داشتن دفترچه اعزام، دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های معماری، عمران، تاریخ، باستان‌شناسی، صنایع‌دستی، مرمت و احیای بناهای تاریخی، موزه‌داری، مدیریت جهانگردی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، حقوق، جغرافیا و مترجمی زبان، نداشتن اضافه خدمت دفترچه‌ای و نداشتن کسر از خدمت بیش از سه ماه و بومی استان قم، از شرایط جذب سربازان امریه در این اداره‌کل است.

او خاطرنشان کرد: مشمولان وظیفه برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند در قم با شماره تلفن‌های ۳۷۲۱۲۳۳۶ با پیش‌شماره ۰۲۵ و یا ۰۹۰۵۹۸۴۷۱۵۳ تماس بگیرند.

اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم در بلوار ۱۵ خرداد، کوچه ۷.۱ قرار دارد، نشانی کانال آن در پیام‌رسانان ایتا https://eitaa.com/mirase_karime و نشانی اینترنتی این اداره‌کل https://qom.mcth.ir است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012802934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha