نوروز امسال ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری بهره‌مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در نوروز امسال ۱۸۵هزار مسافر و گردشگر از خدمات این جمعیت بهره‌مند شدند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ با اعلام این خبر تأکید کرد: این میزان خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۲۴ فروردین ماه سال‌جاری انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری افزود: در این مدت ۲۴۲۹ نفر از اعضای جوان این جمعیت برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان در صحنه حضور داشتند.

او تصریح کرد: در زمان اجرای این طرح ۴۶هزار و ۷۶۲ مورد اطلاع‌رسانی در زمینه نقاط حادثه‌خیز و آسیب‌پذیر و راهنمایی مسافران به نقاط ایمن انجام شد.

مثنوی یادآور شد: در این مدت همچنین ۲۶هزار و ۹۸ نفر به پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیک) پیوستند و ۲۶هزار و ۴۷۰ کودک از فضای دوستدار کودک بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۲۴ فرپردین‌ماه سال‌جاری ۱۲ هزار و ۵۱۳ نفر به خیمه نماز و غرفه فرهنگی و ۵۹۹۵ نفر به غرفه طرح یاس در این استان مراجعه کردند.

او گفت: سنجش و کنترل میزان فشار و قند خون برای ۲۲هزار و ۷۳۰ نفر انجام و ۵۳۴۴ بسته موادغذایی برای افطار در بین مراجعه‌کنندگان‌ توزیع شد.

مثنوی به خدمات تیم سحاب جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری در نوروز امسال اشاره و تأکید کرد: در این مدت ایمن‌سازی ۳۹۲۶ منطقه و اماکن تفریحی، پیشگیری‌ از بروز ۳۳۱۱ حادثه، ارائه ۴۹۶۱ خدمت امدادی و کمک‌های اولیه، ۱۰هزار و ۸۳۶ مورد آموزش مهارت‌های ایمنی امدادی و نحوه سنجش فشار خون به مسافران‌ و گردشگران انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020100003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha