تجلیل از خادمان سفر شهرستان نیشابور در «آیین شکرانه خدمت»

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیشابور گفت: با حضور فرماندار و رئیس کمیته های ستاد خدمات سفر شهرستان نیشابور خادمان سفر شهرستان نیشابور روز یکشنبه دوم اردیبهشت در «آیین شکرانه خدمت» تجلیل شدند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگیف گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، کمال خانی با اعلام این خبر گفت: در این مراسم با اهدای لوح  از زحمات دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی قدردانی شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیشابور ادامه داد: شهرستان نیشابور که در سطح استان نیز دارای رتبه برتر اعلام شده در مدت زمان فعالیت ستاد خدمات سفر از ۲۶ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۳، بیشتر ین تعداد بازدید از مجموعه های فرهنگی تاریخی  و میزان اقامت را پس از مشهد داشته است.

خانی تصریح کرد: نیشابور با توجه به قرار گرفتن در مسیر اصلی تهران به مشهد همه ساله پذیرای خیل عظیمی از گردشگران و زائران بارگاه امام مهربانی‌ها بوده و در ایام نوروز بطور میانگین روزانه 130 هزار خودرو از این محور تردد داشته اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نیشابور اظهار کرد: با ایجاد ظرفیت‌های جدید در حوزه‌های گردشگری زیارت و گردشگری سلامت، همچنین ارتقای فرهنگ میزبانی و خدمت رسانی می‌توان توسعه گردشگری داخلی و خارجی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020300134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha