مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور در کرمانشاه گردهم می‌آیند

رئیس جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور از برگزاری گردهمایی مدیران اقامتگاه‌های بوم گردی کشور به میزبانی کرمانشاه در اواخر اردیبهشت ماه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه یاور عبیری، روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه با اشاره به میزبانی کرمانشاه از مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور، اظهار کرد: این گردهمایی با حضور ۲۵۰ نفر از مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی سراسر کشور طی روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رئیس جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور افزود: برگزاری پنج کارگاه آموزشی و دوره‌های توانمندسازی با سرفصل‌هایی همچون رویدادسازی، توجه به محیط‌زیست، صنایع دستی و... از مهمترین برنامه‌های این گردهمایی خواهد بود.

او ادامه داد: همچنین در این رویداد دو روزه، بازدید مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی و دیگر فعالین گردشگری دعوت شده را از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه خواهیم داشت تا با جاذبه‌های استان ما آشنا شوند.

عبیری  تاکید کرد: این رویداد فرصتی را پیش روی اقامتگاه‌های بوم‌گردی کرمانشاه قرار خواهد داد تا با سایر اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور آشنا شوند و با هم تبادل اطلاعات و تجربیات داشته باشند و آغازی برای همکاری‌های مشترک آنها باشد.

رئیس جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور با بیان اینکه از وزیر میراث‌فرهنگی، معاون گردشگری و معاون صنایع‌دستی وزارتخانه برای حضور در این مراسم دعوت شده، افزود: همچنین از تشکل‌های ملی گردشگری در کشور همچون جامعه هتلداران، تورگردانان، رئیس جامعه گردشگری سلامت و نیز تعدادی از خبرنگاران مطرح فعال در حوزه گردشگری برای حضور در این مراسم دعوت خواهد شد.

او تاکید کرد: باتوجه به اینکه فعالین گردشگری دعوت شده به این مراسم هرکدام صفحاتی را در فضای مجازی دارند، می‌توانند با انعکاس زیبایی‌های کرمانشاه در زمان برگزاری این رویداد به معرفی بیشتر استان ما کمک کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020600281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha