تبلیغات محیطی در محوطه بناهای تاریخی ساماندهی می‌شود 

در جلسه مدیران پنج مجموعه فرهنگی و مدیر عامل صندوق توسعه و احیا، بر هم‌افزایی، هم‌فکری و هم‌اندیشی در توسعه ظرفیت‌های اقتصادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و تولیدات ملی تاکید شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه و احیا، جلسه هم‌اندیشی مدیران کل موزه‌ها و صندوق توسعه احیا، امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در عمارت مسعودیه برگزار شد.
این جلسه با حضور شهاب طلایی مدیرعامل صندوق توسعه و احیا، و پنج نفر از مدیران موزه‌ها و مجموعه‌های تاریخی تهران شامل جبرئیل نوکنده، رئیس‌کل موزه ملی ایران، محمدجواد اینانلو شاهوردی، مدیر موزه ملی فرش ایران، آفرین امامی، مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان، بیژن مقدم، مدیر مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران و سید حسین علوی، مدیر مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد برگزار شد.
موضوع جلسه امروز، ساماندهی تبلیغات محیطی در محوطه بناهای تاریخی بود، که اخیرا از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در قالب یک ماموریت مهم به صندوق توسعه و احیا سپرده شده است.
مدیران پنج مجموعه فرهنگی‌تاریخی و مدیر عامل صندوق توسعه و احیا، بر هم‌افزایی، هم‌فکری و هم‌اندیشی در توسعه  ظرفیت‌های اقتصادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و تولیدات ملی تاکید کردند.
مدیران حاضر در جلسه توافق کردند که در زمینه فرآیند انعقاد قرارداد، مفاد آن و همچنین محتوای تبلیغاتی قابل انتشار در بناهای تاریخی، در هماهنگی کامل با یکدیگر، همکاری کنند.
اجرای طرح‌هایی از این دست، ظرفیت اقتصادی تبلیغات و اطلاع‌رسانی در پنج بنای تاریخی و فرهنگی تهران شامل مجموعه فرهنکی تاریخی نیاوران، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، مجموعه جهانی کاخ گلستان، موزه ملی ایران و موزه فرش را فعال می‌کند و در نتیجه آن ظرفیت درآمدزایی این بناها افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021901022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha