مشگین‌شهر یکی از مقاصد اصلی گردشگری با تنوع بالای جاذبه‌هاست

فرماندار مشگین‌شهر گفت: شهرستان مشگین‌شهر با وسعت گسترده و تنوع بالای جاذبه‌ها یکی از مقاصد مهم گردشگری در استان اردبیل و سطح کشور است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، شهرام محمدی امروز ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گفت: با توجه به وسعت بالای شهرستان مشگین‌شهر و غنای شهرستان از نظر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، این شهرستان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در سطح استان و کشور است.

فرماندار مشگین‌شهر افزود: گردشگری در اولویت ما قرار دارد و تلاش می‌کنیم با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اقدامات موثری را در راستای توسعه گردشگری شهرستان انجام دهیم.

او تاکید کرد: هرچند موضوعات مهم مختلفی مانند موضوع تامین آب شرب و سایر اقدامات حیاتی در شهرستان مشگین‌شهر وجود دارد که فرمانداری باید به آنها توجه ویژه داشته باشد اما در کنار این مسائل توجه به فرهنگ و گردشگری شهرستان نیز در دستور کار ما قرار دارد.

محمدی با اشاره به اجرای آسفالت ۶۲ کیلومتر از راه‌های شهرستان در سال قبل، ادامه داد: اکثر راه‌های آسفالت شده در مسیرهای گردشگری قرار دارند و زیرساخت مهمی در حوزه گردشگری محسوب می‌شوند که برنامه ما در سال جاری نیز توسعه این زیرساخت‌ها است.

فرماندار مشگین‌شهر خاطرنشان کرد: موزه مشگین‌شهر نیز یکی از مهم‌ترین مطالبات و مهم‌ترین نیازهای شهرستان در حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری است که با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان امسال این موزه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022301240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha