حل مشکلات صدور مجوز و مالیات زنجانی‌ها 

مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از حل مشکلات مالیاتی و صدور مجوز زنجانی‌ها خبر داد.

به گزارش میراث آریا، فرزاد اوجانی از پیگیری رفع مشکل مالیاتی تولیدکنندگان صنایع‌دستی زنجان خبر داد و گفت: در نشست‌های مشترکی که با مدیرکل میراث‌فرهنگی و مدیرکل امور مالیاتی این استان داشتیم، در خصوص رفع مشکلات مربوط به مالیات بر ارزش افزوده صنایع‌دستی، مقرر شد با همراهی و نظارت کارشناسان صنایع‌دستی استان، اقدامات لازم به منظور عملیاتی کردن معافیت مالیات برارزش افزوده محصولات صنایع‌دستی در حوزه تولید و فروش انجام شود.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه از صدور مجوز فعالیت و نظارت بر واحدهای صنفی صنایع‌دستی استان زنجان نیز خبر داد و گفت: با توجه به نشست‌های مشترک مربوطه مقرر شد پیگیری‌های لازم به منظور اجرای قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع‌دستی در خصوص صدور مجوز فعالیت فروشگاه‌های صنایع‌دستی توسط ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در استان‌ها انجام شود.

او تاکید کرد: باید اقدامات لازم برای جلوگیری از اخطار، پلمب و نظارت بر فعالیت واحدهای مذکور توسط اتحادیه صنفی استان انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022401322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha