سفر زوج استرالیایی با ماشین ۱۰۰ ساله به زنجان

زوج جهانگرد استرالیایی که با خودرو تاریخی Bean از انگلستان به استرالیا سفر می‌کنند، در مسیر این ماجراجویی وارد ایران و روز ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه وارد زنجان شدند تا از آثار تاریخی این استان بازدید خواهند کرد.  

به‌گزارش میراث آریا، زوج جهانگرد استرالیایی در زنجان از موزه رختشویخانه، بازار زنجان و فروشگاه‌های صنایع دستی بازدید کردند.  

در نظر این گردشگران خارجی، ایران برخلاف تصویرهای ساخته شده رسانه‌ای، کشور بسیار امن با مردمان مهربان و خونگرم برای گردشگران است.  

این جهانگردان روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه هم از گنبد جهانی سلطانیه بازدید خواهند کرد و سپس به سمت تهران عزم خواهند شد. تبلیغ ورود گردشگران خارجی و برگزاری این قبیل تورهای گردشگری می‌تواند فرصتی برای معرفی درست کشورمان به عنوان مقصدی امن، زیبا و منحصربه‌فرد به جهانیان فراهم کند.  

بنابر اعلام کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، «لانگ» و «بیو کیدبی» که سفر خود را در روز ۱۳ فروردین امسال از لندن، پایتخت انگلستان آغاز کردند، تا حالا کشورهای فرانسه، بلژیک، لوکزامبورگ، آلمان، اتریش، اسلوونی، کرواسی، صربستان، بلغارستان و ترکیه را پشت سر گذاشته‌اند و یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق مرز بازرگان وارد ایران شدند.

سفر زوج استرالیایی با ماشین ۱۰۰ ساله به زنجان

انتهای پیام/

کد خبر 1403022601495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha