هتل آراز نوشهر، انقلابی در صنعت هتلداری کشور است

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از هتل آراز نوشهر به عنوان انقلابی در صنعت هتل‌داری کشور یاد گرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، جواد واحدی در بازدید از هتل آراز شهرستان نوشهر همزمان با دومین دور سفر رئیس جمهوری به مازندران اظهار کرد: فرصت خوبی بود از یکی از پروژه‌های بزرگ صنعت هتل‌داری کشور، بازدید کردم و توفیق خوبی رو شاهد هستم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از هتل آراز به عنوان انقلابی در صنعت هتل‌داری کشور یاد کرد و افزود: یکی از آرزوهای ما وجود چنین زیرساختی بوده که امیدوارم هرچه زودتر شاهد افتتاح این مجموعه باشیم

او با بیان اینکه مشکلاتی که در مسیر باقی مانده را با پیگیری فرماندار و مدیرکل استان در وزارت حل می‌کنیم، گفت: با همکاری نمایندگان و معاون گردشگری در حوزه زیر ساخت، فن‌آوری و کشتی‌رانی دریایی خزر دو فصل و دو ماده ۸۲ و ۸۳ مشکلات را حل خواهد کرد و تحول خوبی در استان‌های شمالی به وجود می‌آورد.

واحدی تصریح کرد: خوشبختانه امروز صنعت گردشگری سرعت خوبی دارد و با نظارت و حمایت دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شاهد اتفاقات خوبی در زمینه گردشگری خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022701570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha