پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار با صدور پیام تسلیت مشترک، حادثه جانکاه شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری و همراهانشان را به آحاد ملت شریف ایران و مردم ولایت‌مدار سیستان و بلوچستان تسلیت گفتند.

به گزارش میراث آریا، در متن پیام بِمنّه و کرمه مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان و محمدکرمی استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند، بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. وقوع حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان خستگی‌ناپذیرشان، مجاهدین پاک سرشتی که در راه خدمت به مردم شبانه روز از پای ننشستند، برای آحاد ملت ایران و امت‌های اسلامی و حقیقت‌طلب تلخ و جانکاه است. 

شهید سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران دغدغه‌ای جز آبادانی و پیشرفت کشور نداشت و در این مدت همگان شاهد تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر و بی‌وقفه‌اش بودند. بدون تردید حیات عند رّبهم یرزقون نقطه پایانی معراج بشریّت است که این اولیای الهی با افتخار به آن دست یافتند. بی‌شک ملت ایران، رئیسی‌پرور است و این خاک پاک فرزندان و پرچم دارانی دارد که کارهای نیمه تمام ایشان را بر زمین نخواهند گذاشت. 

اینجانبان شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، مجاهد خستگی ناپذیر، سید محرومان، خادم‌الرضا، یار رهبری و هم‌چنین دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر انقلابی امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده محبوب و حق‌گوی ولی فقیه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان شهیدشان را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف،)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت شهیدپرور ایران اسلامی، بیت معظم شهدای راه خدمت و تمامی دولتمردان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و سربلندی همه خدمتگزاران حقیقی ملت را در سایه توجهات امام زمان (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم. طول عمر با عزت و سعادت و دوام توفیقات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403023101997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha