بیش از 3هزار نفر از میز خدمت خراسان شمالی بهره‌مند شدند

معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به استقرار میز خدمت با هدف تسهیل و تسریع در پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان این اداره‌کل در شرایط شیوع ویروس کرونا، از ارائه خدمات به بیش از سه‌هزار نفر به‌صورت الکترونیک از طریق میز خدمت خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان شمالی، زهره پاکدل روز یکشنبه 19 بهمن‌ماه 99، اظهار کرد: «هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجادشده ناشی از آن، بخش زیادی از خدمات این اداره‌کل به‌صورت غیرحضوری و از طریق میز خدمت در حال انجام است.»

او با بیان این‌که برپایی میز خدمت در فضای ورودی اداره‌کل در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا انجام شده است، افزود: «با این اقدام، مراجعه حضوری به هر یک از واحدهای صنایع‌دستی، گردشگری و میراث‌فرهنگی کاهش یافته است.»

معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی عنوان کرد: «اعتبار پروانه بهره‌برداری تأسیسات گردشگری استان تا پایان ریشه‌کن شدن بیماری کرونا بدون نیاز به مراجعه حضوری تمدید و صادر خواهد شد.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399112028

برچسب‌ها