نقش نظارتی دهیاران لرستان در ایام نوروز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان در سومین جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی از لزوم هماهنگی و همکاری دهیاری‌ها به منظور آمادگی و نظارت بیشتر در نقاط هدف گردشگری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، سیدامین قاسمی امروز یکشنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۰ با اشاره به اینکه ۱۲ کمیته برای این ستاد تشکیل شده و برای هر کدام از آنها وظایفی تعیین شده است، اظهار کرد:«‌ در این جلسه متولی کمیته‌ها گزارشی از اقدامات خود ارائه دادند و برای مشکلاتی که وجود داشت راهکارهای لازم ارائه شد.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره وجود جاذبه‌های متنوع تاریخی، طبیعی و فرهنگی در استان لرستان عنوان کرد: «‌ امیدواریم با اقدامات انجام شده این ستاد با آمادگی لازم بتوانیم بیشترین خدمات را از لحاظ کمی و کیفی به مهمانان نوروزی ارائه دهد.»

او با اشاره به وظایفی که شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در این ستاد عهده‌دار شده‌اند، ابراز کرد: «ضروری است هرچه سریع‌تر شهرداری خرم‌آباد و اداره‌کل راهداری استان اقدامات لازم در حیطه سامان‌دهی و زیباسازی ورودی‌های شهر را به اتمام برسانند.»

انتهای پیام/

کد خبر 14001222309354

برچسب‌ها