دریافت گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی به صورت اینترنتی در کمتر از ۲۴ ساعت

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی را از امروز در تهران، کمتر از ۲۴ ساعت درب منزل متقاضیان تحویل می‌دهد.

به گزارش میراث‌آریا، به نقل از روابط عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، این خدمت در آستانه فرا رسیدن تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۱، افزایش تقاضای هموطنان به انجام سفرهای زمینی به خارج از کشور و نیاز آنان به دریافت گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی و پلاک ترانزیت خودرو به‌منظور تسریع در ارائه خدمات صدور گواهی نامه‌های رانندگی بین‌المللی آنلاین، ایجاد شده است.

در این راستا کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به‌عنوان نماینده رسمی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) و تنها مرجع صدور گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی در ایران، با همکاری یک شرکت پست خصوصی زمان ارسال گواهی‌نامه‌هایی که از طریق درگاه اینترنتی https://idp.taci.ir ثبت می‌شود را از هفت روز کاری به حداکثر ۲۴ ساعت برای مناطق ۲۲گانه تهران رسانده است.

سامانه صدور گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ باز است و افرادی که درخواست خود را از این طریق ثبت کنند، پس از صدور گواهی‌نامه توسط کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، در کمتر از یک روز مدرک خود را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 14001223957782

برچسب‌ها