تسهیل در تردد گردشگران عید فطر توسط کلوپ موتورسواری کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی

کلوپ موتورسواری کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، طرح امداد موتور سوار را در تعطیلات عید سعید فطر در جاده چالوس اجرا کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، این طرح برای نخسین بار در ایام تعطیلات عید فطر سال 1401 با حضور سردار تیمور حسینی جانشین پلیس راهور و محمد‌علی عرفانی مدیر حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی ایران به‌منظور کمک به تسهیل در تردد گردشگران با حضور ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین در جاده چالوس به اجرا گذاشته شد.

در این طرح امدادگران امدادخودروی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با استفاده از ظرفیت‌های کلوپ موتورسواری و هماهنگی با پلیس راهور ناجا، به آمد و شد روان‌تر وسایل نقلیه در مسیر رفت و برگشت میان شهرهای تهران و چالوس، تسریع در یک طرفه کردن جاده توسط نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و رفع ترافیک‌های مقطعی در گلوگاه‌ها اقدام کردند.

تسریع در ارائه خدمات و رفع مشکلات خودروها و مسافران در کمترین زمان در راستای کمک به کاهش بار ترافیکی راه‌ها، روان‌سازی حرکت وسایل نقلیه در جاده چالوس، پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی، نظارت و آموزش رانندگی ایمن به رانندگان و امداد‌رسانی به موقع به امدادخواهان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح بود.

امداد خودرو کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با شماره‌های 09629، 6423 (021) و 1423 در سراسر کشور در تمام روزهای سال، به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت پیام امدادخواهان و اعزام گروه‌های امدادی در تمام محورهای مواصلاتی کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر 14010217622810

برچسب‌ها