بهگزارش میراثآریا، این تفاهمنامه بین سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی و حسن میثمی، مدیرکل روابطعمومی و اطلاعرسانی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی در رویداد «همآورد بازارپردازی تهران» امضا شد.
بهجز وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی، ۱۰ دستگاه دولتی و خصوصی دیگر نیز در این رویداد حضور داشتند.
بر اساس این تفاهمنامه، تولید و بازارپردازی محصولات فرهنگی و محتوایی با موضوع معرفی میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی با استفاده از ظرفیتهای فیمابین تسهیل میشود.
سازمان صداوسیما، وزارت آموزش و پرورش، بنیاد ملی بازیهای رایانهای، بنیاد رودکی، خبرگزاری مهر، انتشارات سروش، انتشارات سوره مهر، موسسه تبیان و صندوق سرمایهگذاری سپهر از جمله نهادهای شرکتکننده در رویداد «همآورد بازارپردازی تهران» بودند.
بازارپردازی فرهنگی یا Cultural Merchandising به معنای استفاده از جذابیتهای یک شخصیت انیمیشنی یا واقعی یا یک مفهوم فرهنگی یا یک قصه در ارائه خدمات مختلف است.
انتهای پیام/