رسیدگی به 2 مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه

در جلسه رسیدگی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمانشاه به 2 مورد تخلف دفاتر رسیدگی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، علی صابر روز دوشنبه ۱۴ شهریورماه در جلسه رسیدگی به تخلفات دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه، اظهار کرد: «با توجه به اینکه کیفیت سفر و رعایت قوانینی که در خصوص خدمت‌گذاری به گردشگران وجود دارد از اولویت‌های اداره‌کل است باید دقت و نظارت کافی بر عملکرد دفاتر خدامات مسفرتی وجود داشته باشد که خدمات به درستی ارائه شود.» 

معاون گردشگری استان کرمانشاه، افزود: «ما به عنوان دستگاه دولتی و متولی گردشگری و بخش خصوصی همه جمع شده‌ایم که به گردشگران خدمت کنیم و ارائه کیفیت مطلوب برایم ما بسیار اهمیت دارد.» 

او با تاکید بر اینکه اگر با تخلفات دفاتر مواجه شویم برخورد جدی می‌کنیم، گفت: «از طریق مسافران به ما گزارش‌های داده می‌شود و یا شکایت صورت می‌گیرد که ما در اداره‌کل در دو کمیته بدوی و تجدید نظر پروندها را بررسی می‌کنیم.» 

صابر تصریح کرد: «همچنین روند نظارت بر دفاتر به صورت مستمر وجود دارد و اگر تخلف‌هایی در این نظارت، ها دیده شود رسیدگی و برخورد قانونی انجام می‌شود.» 

او ادامه داد:«در خصوصی فعالیت‌های غیر مجاز نیز پس از شناسایی اگر در فضای مجازی باشد از طریق پلیس فتا و در فضای حقیقی از طریق پلیس اداره اماکن پیگیری می‌شود.» 

معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: «در جلسه ای که انجام شد دو مورد از شکایت که از طریق مسافران از دفاتر انجام شده بود بررسی که یک مورد منجر به سازش شد و یک مورد نیز در رای بدوی منجر به لغو مجوز دفتر شد.» 

انتهای پیام/

کد خبر 14010614417773

برچسب‌ها