بند 17 سیاست‌های کلی برنامه هفتم فرصتی ویژه برای وزارت میراث‌فرهنگی/ مجلس آماده همکاری است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه هفتم از سوی مقام معظم رهبری، گفت: بند 17 این سیاست‌ها، یک فرصت ویژه برای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است و باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کرد.

عباس مقتدایی امروز سه‌شنبه 22 شهریور 1401 در گفت‌و‌گو با خبرنگار میراث‌آریا، اظهار کرد: مقام معظم رهبری سیاست‌های کلی برنامه هفتم را ابلاغ کردند که بند 17 آن  توسعه صنعت گردشگری و ترویج صنایع‌دستی است. به نظر می‌رسد این یک فرصت ویژه برای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به حساب می‌آید که نباید این فرصت را از دست بدهد.

نماینده مردم اصفهان افزود: در حال حاضر یکی از نقاط مهم بهره‌گیری حداکثری مسئولان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از سرخط‌های سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه خصوصا بند 17 است.

او اضافه کرد: توجه به این دو موضوع می‌تواند به اشتغال در جامعه کمک کند و اکنون خوشبختانه در سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است می‌تواند به این مهم کمک کند.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: مجلس شورای اسلامی برای تحقق اهداف و ماموریت‌های این وزارتخانه آمادگی کامل برای همکاری دارد.

مقتدایی خاطرنشان کرد: همان‌‌گونه که مجلس در بودجه سال گذشته همکاری خوبی با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی داشته است برای تحقق بند 17 سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه نیز آماده همکاری با این وزارتخانه هستیم و هر لایحه‌ای که از سوی این وزارتخانه در اینباره بیاید آمادگی کامل را برای همکاری داریم.

انتهای پیام/

کد خبر 14010622957422

برچسب‌ها