مشکلات ۱۰ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در کرمانشاه بررسی شد

مشکلات ۱۰ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه، علی‌اصغر رشنو روز دوشنبه ۳۰ آبان‌ماه در بیست‌و‌یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، اظهار کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یکی از جلساتی است که مصوبات آن ضمانت اجرایی بسیار خوبی دارد. برای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری سعی و تلاش دستگاه‌های اجرایی این است که با پشتیبانی لازم، موانع موجود در مقابل طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی استان برداشته شود.

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: در بیست‌و‌یکمین جلسه ستاد تسهیل با ۱۰ دستور کار، مشکلات طرح‌های گردشگری با دستگاه‌ها و بانک‌های عامل در سطح استان مورد بررسی قرار گرفت که چهار مشکل حل و مابقی به ستاد تسهیل استان ارجاع داده شد.

او  تصریح کرد: سرمایه‌گذاران اگر برای اجرای طرح‌های گردشگری با هر دستگاهی مشکل داشته باشند، در این جلسات به آن رسیدگی می‌شود.

رشنو گفت: رسیدگی به مشکلات سرمایه‌گذاران و رفع موانع موجود هدف اصلی این ستاد است که جلسات آن به صورت هفتگی و منظم برگزار می‌شود

او ادامه داد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با توجه به اینکه دبیری این ستاد را بر عهده دارد، وظیفه دارد برای بهبود شرایط سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری همه توان خود را برای حمایت از این مجموعه‌ها به‌کار گیرد.

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خاتمه گفت: با توجه به اینکه تصمیمات این کارگروه از ضمانت اجرای بسیار خوبی برخوردارند، امیدواریم مواردی که منجر به تصمیم‌گیری می‌شود در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

بیست و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه با حضور معاون سرمایه‌گذاری استان، نماینده‌های استانداری، آب منطقه‌ای، راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت آب منطقه‌ای، امور اراضی بنیاد مسکن، خط لوله و مخابرات و سرمایه‌گذاران برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 14010830417936

برچسب‌ها