توسعه صنعت گردشگری آذربایجان غربی در گروی آموزش و تقویت زیرساخت‌هاست

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: نیاز امروز صنعت گردشگری در استان برگزاری دوره‌های آموزشی و تقویت زیرساخت‌ها است.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، هیئت مدیره جامعه هتل‌داران و مهمان‌پذیران استان 6 آذر 1401 با مرتضی صفری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی دیدار کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این دیدار اظهار کرد: آذربایجان غربی ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری و تاریخی دارد و در صورت تقویت زیرساخت‌ها، هر گردشگر می‌تواند حداقل سه روز در استان اقامت کرده و از جاذبه‌های دیدنی آذربایجان غربی دیدن کند.

صفری افزود: برای توسعه گردشگری در استان باید از نگاه جزیره‌ای پرهیز کرده و هر دستگاه و ارگانی به وظیفه خود در این حوزه عمل کرد و هر کدام یک پازل این حوزه را تکمیل کنند.

او گفت: توسعه گردشگری در استان موجب فعالیت هتل‌ها و واحدهای اقامتی در استان شده و این موجب رونق اقتصادی سایر حوزه‌های مربوطه در استان خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: این اداره‌کل آمادگی دارد تا از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری حمایت‌های لازم را انجام دهد.

صفری با بیان اینکه باید به سمت ساختار حرفه‌ای حرکت کرد، گفت: برای استفاده از ظرفیت همه فعالان گردشگری، نخبگان و اساتید اتاق فکر تشکیل می‌شود و از جامعه هتل‌داران و مهمان‌پذیران استان نیز برای حضور در این اتاق دعوت می‌شود.

در این دیدار  جامعه هتل‌داران و مهمان‌پذیران استان نیز خواستار حل مشکلات این صنف و همکاری بیشتر صداوسیما در معرفی ظرفیت‌های آذربایجان غربی شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010906378176

برچسب‌ها