افتتاح نمایشگاه تولیدات صنایع‌دستی به مناسبت هفته بسیج در زنجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از افتتاح نمایشگاه تولیدات صنایع‌دستی به مناسبت هفته بسیج در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی شامگاه دیروز یکشنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۱ در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با بیان این خبر گفت: در گرامیداشت هفته بسیج نمایشگاه تولیدات صنایع‌دستی با حضور هنرمندان برتر بسیجی شاغل در بخش صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان با هدف حمایت و معرفی توانمندی‌های هنرمندان در کارخانه کبریت برپا شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان اظهار کرد: در برگزاری هر چه‌بهتر این نمایشگاه، دستگاه‌هایی همچون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، بسیج هنرمندان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مشارکت کرده‌اند.

صفوی افزود: نمایشگاه تولیدات صنایع‌دستی به مدت پنج روز از تاریخ 6 تا 10 آذر 1401 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت  16 الی 20 از این نمایشگاه بازدید کنند.

او گفت: در حوزه صنایع‌دستی هنرمندانی که زیر نظر وزارت میراث‌فرهنگی مجوز دریافت کرده‌اند ‌و کارهایشان دارای شناسنامه است، استفاده کرده‌ایم. مجموعه ملیله‌کاری، چاروق دوزی، چاقوسازی و قلم‌زنی روی مس و ... ازجمله این آثار هستند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010907931246

برچسب‌ها