تنوع‌بخشی به خدمات و محصولات یکی از بخش‌های مهم نمایشگاه گردشگری تهران است

نشست دوروزه معاونان گردشگری ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عصر امروز به کار خود پایان داد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، این همایش که از دیروز آغاز شده است، عصر امروز دوشنبه ۱۴ آذر با حضور علی‌اصغر شالبافیان با برگزاری بخش پایانی نشست به کار خود پایان داد و در این جلسه موارد و مسائل مطرح شده در این نشست دوروزه جمع‌بندی شد.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این نشست با اشاره به اهمیت فعالیت معاونان گردشگری در استان‌های مختلف گفت: نقش‌آفرینان اصلی حوزه گردشگری معاونان گردشگری استان‌ها و مدیرانی در سطح ستاد هستند و برای استفاده از ظرفیت این مدیران باید برنامه‌های مناسبی تهیه شود.

شالبافیان با اشاره صحبت‌ها و نظرات معاونان گردشگری استان‌ها در نشست دوروزه اظهار کرد: تشریک مساعی و هم فکری می‌تواند نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد و شاهد اتفاقات و تصمیم‌گیری‌های مناسبی در حوزه گردشگری باشیم.

او خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری در دنیا دارای اهمیت بسیار بالایی است و در کشور ما نیز این صنعت آینده روشنی دارد. از این رو توجه به مسائل مرتبط با این صنعت و عملی کردن پیشنهادها و نظرات ارائه شده از سوی معاونان گردشگری در این نشست می‌تواند به رشد، توسعه و رونق این صنعت بیش از پیش کمک کند.

معاون گردشگری کشور همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری در بهمن ماه امسال، خاطرنشان کرد: معاون گردشگری هر استان مسئول مستقیم برنامه‌ریزی در این نمایشگاه است. یکی از موضوعات مهم که در برگزاری نمایشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است، تنوع‌بخشی به محصولات و خدمات در این نمايشگاه است. ضمن این که با توجه به تقارن نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان باید برنامه‌ریزی‌هایی متناسب با ماه رمضان تهیه شود.

در نشست دو روزه معاونان گردشگری ادارات‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در روزهای یکشنبه و دوشنبه در محل سالن فجر این وزارتخانه علاوه بر مدیران وزارت میراث‌فرهنگی، عبدالرضا مصری نائب‌رئیس دوم مجلس شورای اسلامی و مدیران و مسئولانی از دستگاه‌های مختلف و مسئولان تشکل‌های بخش خصوصی نیز حضور داشتند و سخنرانی کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010914622866

برچسب‌ها