طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان اولویت پژوهشی کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از مصوب شدن طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان اولویت پژوهشی در این استان خبرداد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، علی شهابی نسب امروز سه‌شنبه 15 آذرماه 1401 اظهار کرد: از میان طرح‌های معرفی‌شده در حوزه دانش‌بنیان، ۱۱ طرح به‌عنوان اولویت پژوهشی استان مصوب شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۸ طرح پژوهشی در سال جاری، به‌عنوان دبیر کارگروه آموزش و پژوهش به سازمان برنامه‌ریزی استان ارسال شد.

شهابی‌نسب بیان داشت: با پالایش این طرح‌ها ۱۱ طرح انتخاب و اعتبار دریافت می‌کنند.

او با بیان اینکه در سال جاری، از اعتبارات هزینه‌ای استان، ۱۲ میلیارد ریال به طرح‌های پژوهشی اختصاص‌ یافته است، گفت: اولویت‌های پژوهشی استان در حوزه‌های آب و کشاورزی، آفت بلوط و آسیب‌های اجتماعی، فرهنگ و هنر، صنایع‌دستی و گردشگری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۵۲ واحد فناوری در مراکز رشد بویراحمد، گچساران و کهگیلویه فعالیت دارند که از این تعداد ۱۶ شرکت در پارک استان، ۱۸ واحد فناور در مرکز رشد جامع شهر یاسوج و ۱۶ واحد فناور نیز در مرکز رشد گچساران مستقر هستند.

شهابی نسب اظهار داشت: همچنین با استقرار دو واحد فناور در مرکز رشد کهگیلویه نیز موافقت شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010915400562

برچسب‌ها