همزمان با رویداد اردبیل 2023 تورهای آشناسازی برگزار می‌شوند

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری تورهای آشناسازی برای افراد تاثیرگذار کشورهای عضو اکو در طول رویداد اردبیل 2023 خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، فردین عینی امروز 21 آذرماه 1401 در دیدار با رئیس هیئت مدیره جامعه تورگردانان ایران، گفت: در نظر داریم که با همکاری جامعه تورگردانان و سایر نهادهای مرتبط فم‌تورهای آشنایی با اردبیل را در طول رویداد اردبیل 2023 به منظور معرفی هرچه بیشتر استان برگزار کنیم.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این تورها برای آژانس‌های مسافرتی برتر، خبرنگاران و اینفلوئنسرهای کشورهای عضو اکو، به ویژه کشورهای هدف گردشگری خارجی از جمله ترکیه و آذربایجان با هدف معرفی بیشتر اردبیل برگزار می‌شود.

او تاکید کرد: همچنین برگزاری شب‌های فرهنگی در برخی از شهرهای کشورهای هدف و شرکت در نمایشگاه‌های گردشگری از دیگر برنامه‌های ما برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان است.

عینی ادامه داد: با توجه به علاقه جمعیت علویان ساکن ترکیه برای سفر به اردبیل، تمرکز بر موضوع جذب گردشگران علوی نیز از دیگر اهداف ما است که همکاری جامعه تورگردانان ایران در رسیدن به همه این اهداف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس هیئت مدیره جامعه تورگردانان ایران نیز در این دیدار گفت: تورهای برگزارشده از سوی انجمن برای جمعیت علویان ترکیه در گذشته و سفر آنها به اردبیل تجربه خوبی را به جا گذاشت و آنها علاقمند به حضور در اردبیل هستند که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

ابراهیم پورفرج افزود: استان اردبیل قابلیت‌های مهمی در حوزه گردشگری دارد که با معرفی این قابلیت‌ها و ارتباط بیشتر با جامعه تورگردانان می‌توان گردشگری خارجی را در این استان رونق بخشید.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010921292513

برچسب‌ها