همکاری میراث‌فرهنگی آذربایجان غربی با بخش خصوصی برای اجرای طرح گردشگری خوشاکوی ارومیه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: به‌منظور تسریع در روند اجرای طرح گردشگری منطقه خوشاکو ارومیه این اداره‌کل با بخش خصوصی همکاری مستمر داشته و هماهنگی‌های لازم را انجام خواهند داد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرخنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مسعود قهرمانلو، سرمایه‌گذار منطقه گردشگری خوشاکو ارومیه روز دوشنبه 21 آذر 1401 با مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این دیدار با تاکیر بر لزوم حمایت سرمایه‌گذاری در استان اظهار کرد: این اداره‌کل همواره درصدد حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری بوده و پروژه سرمایه‌گذاری منطقه خوشاکو ارومیه نیز جزو پروژه‌های مورد حمایت است.

 مرتضی صفری افزود: شرایط برای سرمایه‌گذاری در این استان مهیاست و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با پرداخت تسهیلات، کاهش بروکراسی‌های اداری و ....  از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری حمایت خواهد کرد.

سرمایه‌گذار منطقه گردشگری خوشاکو ارومیه هم در این دیدار تصریح کرد: علاقه زیادی به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری به‌ویژه گردشگری ورزشی دارم و در این راستا در منطقه خوشاکو اقدام به سرمایه‌گذاری کردم.

 مسعود قهرمانلو گفت: با حل مشکلات فراروی این طرح در مسیرهای منتهی به خوشاکو، گشایش‌هایی به‌وجود خواهد آمد تا علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی آذربایجان غربی و ارومیه بتوانند به‌راحتی از امکانات این طرح بهره‌مند شوند.

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010922378482

برچسب‌ها