اتوبوس‌های گردشگری کرمانشاه رونمایی شدند

اتوبوس‌های گردشگری شهر کرمانشاه به مناسبت هفته حمل و نقل رونمایی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، عصر روز شنبه ۲۶ آذر در حاشیه مراسم اختصاص ۱۰۸ اتوبوس جدید به شهر کرمانشاه که در محل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه برگزار شد، با حضور استاندار و شهردار کرمانشاه از دو دستگاه اتوبوس  ویژه گردشگری رونمایی شد

احسان احمدی‌نصر رئیس اداره گردشگری شهرداری کرمانشاه در این خصوص اظهار کرد: با همت مسئولین شهرداری و سازمان حمل و نقل مسافر دو دستگاه اتوبوس به حوزه گردشگری اختصاص یافت که امروز از آن‌ها رونمایی شد. 

رئیس اداره گردشگری شهرداری کرمانشاه افزود: این اتوبوس‌ها به صورت ویژه برای مباحث گردشگری طراحی و با آثار شاخص استان تزیین شده‌اند.

او ادامه داد: این اتوبوس‌ها با در دو بخش کاربرد دارند که بخشی از آن به زمان‌های غیر پیک سفر در طول سال باز می‌گردد که به خدمات‌دهی گردشگری به بخش‌های خاص همچون دانشجویان و دانش‌آموزان برای بازدید از آثار تاریخی شهر می‌پردازند. 

احمدی‌نصر گفت: اخیرا با تفاهم‌نامه‌ سه جانبه‌ای که ما بین اداره‌کل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، اداره‌کل آموزش و پرورش و سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه بسته شده است، امکان بازدید رایگان دانش‌آموزان مدارس شهر کرمانشاه برای آشنایی با فرهنگ ایرانی اسلامی فراهم شده است که برای جابه‌جایی از همین اتوبوس‌های گردشگری استفاده می‌شود.

 او افزود: در فصل‌های پیک سفر نیز با رایزنی‌هایی که با تعدادی از هتل‌های کرمانشاه با هماهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان انجام شده است، که با در اختیار قرار دادن فضایی برای ارائه خدمات به گردشگران شرایط برپایی تورهای رایگان کرمانشاه‌گردی را با استفاده از ظرفیت همین اتوبوس‌ها فراهم می‌کنیم. 

رئیس اداره گردشگری شهرداری کرمانشاه در خاتمه ابراز امیدواری کرد که شهرداری و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای رونق گردشگری به عنوان محور توسعه شهر کرمانشاه با افزایش هم‌کاری‌ها گام‌های اساسی بردارند. 

اتوبوس‌های گردشگری کرمانشاه به مناسبت هفته حمل و نقل رونمایی شدند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401092741755

برچسب‌ها