معرفی ظرفیت‌های گردشگری روستایی کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران یکی از اولویت‌ها در راستای معرفی ظرفیت‌های استان، توجه ویژه به حوزه گردشگری روستایی و معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در ایجاد بوم‌گردی ها است.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور 10 دی‌ماه 1401 در جلسه هماهنگی برنامه‌های شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: حدود به 16 روستای هدف گردشگری در نقاط مختلف استان شناسایی‌شده که قابلیت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری را دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نمایشگاه تهران مهم‌ترین رویداد برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان در بعد ملی و بین‌المللی است که باید با برنامه‌ریزی مناسب از این فرصت نهایت استفاده را انجام داد.

طالبی‌پور در ادامه با تاکید بر اینکه این نمایشگاه از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ بهمن‌ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، معرفی آداب‌ورسوم مردم استان، نمایش دست‌بافت‌های داری و عشایری زنان استان از اهداف مهم این اداره کل برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران است.

او گفت: در این نمایشگاه تلاش می‌شود تا فرصتی برای معرفی بهتر دیگر ظرفیت‌های استان ازجمله گیاهان دارویی، سوغات و تولیدات باغی، ظرفیت فرودگاه و جاذبه‌های کم‌تر شناخته‌شده استان فراهم شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011010400959

برچسب‌ها