بازار تاریخی اردبیل از نشانه‌های هویت شهری است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: بازار تاریخی اردبیل از نشانه‌های هویت شهری است و باید برای حفظ آن همت جدی داشته باشیم.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب صبح امروز 19 دی ماه 1401 در جلسه با جمعی از بازاریان اردبیل گفت: بازار تاریخی اردبیل از نشانه‌های هویت شهری است و باید برای حفظ و نگهداری آن همت جدی داشته باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: روند بازسازی و مرمت بخش‌های مختلف بازار تاریخی ادامه دارد و برای مشکلات موجود در این محوطه برنامه داریم که طی زمان‌بندی مشخص به دنبال اجرای آنها هستیم.

او تاکید کرد: در مورد مسائلی مثل تامین گرمایش بازار و لوله‌کشی گاز باید نمونه‌های مشابه را در بازارهای تاریخی سایر شهرها بررسی کنیم و مطابق با نمونه‌های موفق عمل کنیم.

محمدی ادیب ادامه داد: با توجه به تعدد وظایف مربوط به اداره گ‌کل میراث‌فرهنگی استان نیاز است که با کمک مردم و سایر نهادها کارها را به پیش ببریم و بازار تاریخی هم یکی از موضوعاتی است که در حفظ و نگهداری آن به کمک و همراهی بازاریان نیاز اساسی داریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011019292338

برچسب‌ها