عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه با دقت بیشتری رصد می‌شود

معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: با توجه به تاکید مدیرکل، عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی سطح استان با دقت بیشتری رصد می‌شود تا در چهارچوب وظایف قانونی خود عمل کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، علی صابر روز پنجشنبه ۲۹ دی‌ماه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسارتی استان، اظهار کرد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی استان با دقت و نظارت بیشتری رصد می‌شود. 

معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: برای بهبود عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی استان رعایت ضوابط و مقررات و عمل به تعهدات برای جلب رضایت گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

او ادامه داد: تاسیسات گردشگری استان از جمله دفاتر خدمات مسافرتی باید خدمات مناسبی را در اختیار گردشگران قرار دهند، تا بتوان شاهد رونق گردشگری در استان بود.

صابر با تاکید بر اینکه شکایت از دفاتر با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: فعالان گردشگری از جمله دفاتر خدمات مسافرتی وظیفه دارند در چهارچوب وظایف قانونی رضایت گردشگران را جلب کنند. 

او تصریح کرد: دفاتر خدمات مسافرتی با توجه به اینکه نقش پیشرو در ورود و خروج گردشگران را بر عهده دارند، قطعا با خدمات مناسب می‌توانند شرایط جذب حداکثری گردشگران را در استان فراهم کنند. 

معاون گردشگری استان کرمانشاه تاکید کرد: برای افزایش کیفیت سطح خدمات ارائه شده به گردشگران امسال مجوزهای دفاتر خدمات مسافرتی با نظارت و سخت‌گیری‌های بیشتری صادر می‌شود. 

در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان به سه مورد شکایت رسیدگی و منجر به حل مسئله شد. 

در استان کرمانشاه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز فعالیت دارند. 

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14011029417733

برچسب‌ها