اهتمام برای رونق گردشگری سلامت یزد پیرو تأکید رئیس‌جمهوری

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با بیان این‌که رونق گردشگری سلامت یزد را در اولویت ‌داریم، گفت: همان‌طور که رئیس‌جمهوری نیز نسبت به این مهم تأکید کردند، لازم است این ظرفیت مهم را در یزد مورد توجه بیشتر قرار داده و برای رونق این حوزه تلاش کنیم.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، مصطفی سپهری روز چهارشنبه 5 بهمن‌ماه بابیان این‌که گردشگری سلامت جزو اولویت‌های توسعه و رونق گردشگری یزد است، اظهار کرد: همان‌طور که ریاست جمهوری نیز نسبت به این مهم تأکید کردند لازم است این ظرفیت مهم را در یزد موردتوجه بیشتر قرار داده و نسبت به رونق این حوزه تلاش کنیم.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد بابیان این‌که توسعه گردشگری مستلزم اهتمام ویژه دولت و بخش خصوصی است، گفت: مقابله با بروکراسی اداری و تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاران را موردتوجه جدی داریم و تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری را در راستای بهبود صنعت گردشگری دنبال می‌کنیم.

او با تأکید بر این‌که یزد تنوع بسیار زیادی در گردشگری دارد، گفت: نیروی انسانی توانمند، متخصص و همچنین برخورداری از زیرساخت‌های مناسب مانند بیمارستان‌های مجهز جزو ظرفیت‌هایی است که در استان یزد شرایط را برای رونق گردشگری سلامت هموارتر می‌کند.

سپهری افزود: البته امروزه یزد به دلیل ظرفیت‌های موجود شاهد حضور مسافران برای درمان است و لازم است که با تکمیل زنجیره گردشگری سلامت بتواند خود را به‌عنوان مقصد گردشگری سلامت خصوصاً برای گردشگران خارجی ارتقا ببخشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011105104677

برچسب‌ها