ضرورت حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد برای پیشبرد اهداف میراث‌فرهنگی آذربایجان غربی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: وجود تشکل‌های مردم‌نهاد برای پیشبرد اهداف و اقدامات این اداره‌کل ضرورتی اجتناب‌ناپذیر بوده و حمایت‌های لازم از آن‌ها در این راستا نیز انجام می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری روز چهارشنبه 5 بهمن‌ماه 1401 در دیدار با تعدادی از تشکل‌های مردم نهاد اظهار کرد: متاسفانه میزان بودجه و تعداد نیروهای این اداره‌کل با رسالت کاری آن هم‌خوانی ندارد چرا که هر سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌قدری گسترده بوده و جای کار دارد که بودجه و تعداد نیروی حاضر پاسخگوی آن نیست.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: در این راستا نیاز است که از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد و بخش خصوصی برای همکاری و مشارکت در پیشبرد اهداف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استفاده کنیم و با تعامل با یکدیگر برای رسیدن به هدف توسعه و رونق گردشگری، حفاظت از آثار تاریخی و اشتغال‌زایی در حوزه میراث‌فرهنگی تلاش کنیم.

او ادامه داد: تشکل‌های مردم‌نهاد برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی خود را در اختیار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی قرار دهند، همچنین حمایت‌های لازم از آن‌ها با بررسی برنامه‌ها و طرح‌ها نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011105378829

برچسب‌ها