انتصاب رئیس جدید اداره میراث‌فرهنگی دشتستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از انتصاب رئیس جدید اداره دشتستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش امروز یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید و سابق شهرستان دشتستان گفت: شهرستان دشتستان از لحاظ تاریخی نگینی ارزشمند در استان است که باید برای حفظ و حراست از این تاریخ کهن تلاش مضاعف شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: تلاش‌های حمید سعادت رئیس سابق این شهرستان در راستای تحقق اهداف اداره‌کل و وزارت متبوع ستودنی بوده و با شناختی که از رئیس جدید این اداره داریم معتقدم این مسیر ادامه‌ خواهد داشت.

او ادامه داد: بخش اعظمی از آثار تاریخی دشتستان استحکام‌بخشی، سامان‌دهی و پاک سازی شده است و اعتقاد ما این است که میراث‌فرهنگی متعلق به همگان بوده و برای حفظ و حراست از این میراث ارزشمند نیازمند همیاری، همدلی و همکاری مردم شریف این شهرستان هستیم.

سجادی‌منش بیان کرد: توسعه صنایع‌دستی و رشد زیرساخت‌های گردشگری با حمایت از بخش خصوصی، از اولویت‌های ما در دشتستان است و باید با نگاه ویژه دنبال شود.

در ادامه سیده‌‌خدیجه حسینی رئیس جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دشتستان گفت: این شهرستان به واسطه گستردگی جغرافیایی که دارد در سه حوزه تخصصی دارای ظرفیت بوده و برای این مهم برنامه داریم.

حسینی در پایان اضافه کرد: وجود کاخ‌های هخامنشی ارزشمند، شهر ملی حصیر و طبیعت بکر و زیبای دشتستان تنها بخشی از پتانسیل‌های این شهرستان است که مورد توجه بوده و می‌شود با تعامل دیگر دستگاه‌ها قدم‌های خوبی را برای رشد، رونق و توسعه این موارد برداشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011116817969

برچسب‌ها