نمایشگاه گردشگری تهران فرصت بزرگی برای معرفی کرمانشاه است

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته تهران فرصت بسیار بزرگی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان کرمانشاه است، گفت: مردم ایران را برای دیدن زیبای‌های کرمانشاه به این استان دعوت می‌کنم.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، محمد طیب صحرایی روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در بازدید از غرفه استان کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، اظهار کرد: کرمانشاه بهشت گردشگری ایران است که انواع ظرفیت‌ها و فرصت‌های گردشگری را به لطف الهی در خود جای داده است. 

استاندار کرمانشاه با اشاره به بازدید از غرفه استان کرمانشاه، افزود: مجموعه زحماتی که دوستان کشیده‌اند یک تصویر مختصر و مفید از این بهشت زیباست. 

او ادامه داد: ما برای گردشگری کرمانشاه خیلی باید کار کنیم تا انواع گردشگری‌های طبیعی، فرهنگی، مذهبی، دفاع مقدس، سلامت و حتی تجارت در کرمانشاه که می‌تواند ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری و توجه باشد، به خوبی معرفی شوند. 

صحرایی تاکید کرد: ما باید بتوانیم از این ظرفیت‌های موجود بهتر استفاده کنیم. 

او ضمن تشکر از دست‌اندر کاران غرفه استان کرمانشاه، گفت: باید توان و تلاش بیشتری گذاشته شود تا بهشت کرمانشاه بیشتر و بهتر دیده شود. 

استاندار کرمانشاه درخاتمه اظهار کرد: از همه مردم ایران دعوت می‌کنم که از زیبایی‌های کرمانشاه دیدن کنند، اگر یک بار زیبایی‌های کم نظیر کرمانشاه را ببینند خود سفیران و مبلغان ما خواهند شد. 

غرفه استان کرمانشاه در سالن 38A  نمایشگاه بین‌المللی تهران قرار دارد.  

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011118417160

برچسب‌ها