حضور فعال سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در نمایشگاه گردشگری تهران

مدیر گردشگری و امور زائرین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در سال ۱۴۰۱ تلاش کردیم حضوری فعال و متفاوتی از شهرداری قم عرصه کنیم.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، حمیدرضا نادری در آخرین روز از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ۱۴۰۱ اظهار کرد: اجرای برنامه پرده‌خوانی و نقالی، اجرای آیین پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای و معرفی جاذبه‌ای گردشگری قم توسط مردان بلند قامت از جمله برنامه‌های این شهرداری قم در غرفه استان بود.

مدیر گردشگری و امور زائرین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: نمایش عملکرد و دستاوردهای شهرداری قم و اقدامات متعددی که در حوزه گردشگری مانند احداث هتل، احداث شهربازی‌ها، مراکز تفریحی، رستوران و ساخت تله سیژ و سورتمه ریلی از جمله برنامه‌های ما در نمایشگاه گردشگری تهران بود.

نادری تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شاخص‌ترین جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی قم در قالب تورهای مجازی ۳۶۰ درجه (واقعیت مجازی) در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران معرفی شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011122684477

برچسب‌ها