بررسی ۴ پروژه سرمایه‌گذاری پیشران گردشگری در کرمانشاه

مشکلات و موانع ۴ پروژه سرمایه‌گذاری پیشران درحوزه گردشگری استان کرمانشاه بررسی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز چهاشنبه ۲۶ بهمن‌ماه در نشست با سرمایه‌گذاران پروژه‌های گردشگری استان، اظهار کرد:
گردشگری برای اینکه بتواند به عنوان محور توسعه استان کرمانشاه نقش آفرینی کند، نیازمند ایجاد پروژه‌های پیشران و اثر گذار است که در این حوزه تحول ایجاد کند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: استان کرمانشاه به لحاظ زیرساخت‌ها و تاسیسات گردشگری به ویژه درحوزه تفریحاتی با مشکلات و کمبودهای زیادی مواجه است و برای رونق این حوزه نیازمند حضور جدی سرمایه‌گذاران است.

او گفت: درحال حاضر مقدمات اجرای چند طرح پیشران در حوزه گردشگری استان در دست اقدام است که در صورت نهایی شدن یک تحول اساسی ایجاد می‌کنند.

فرمانی افزود: این پروژه‌ها مراحل نهایی اداری خود را می‌گذرانند و تنها معطل استعام دستگاه‌هایی همچون میحیط زیست و امور اراضی هستند.

او ادامه داد: توسعه گردشگری منافع بسیاری برای استان دارد و این اتفاق نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها است که با نگاه توسعه‌ای در مسیر سرمایه‌گذاری تسهیل‌گری کنند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: این اداره‌کل به همه توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن مراحل اداری برای صدور موافقت اصولی را پی‌گیری می‌کند و در فرایند استعلامات و اخذ مجوزهای لازم و نیز پرداخت تسهیلات از آن‌ها حمایت می‌کند.

در این جلسه مشکلات و موانع پیش‌روی ۴ پروژه مرکز تفریحی سرگرمی پل معلق هجیج، مرکز تفریحی، سرگرمی چالابه، پروژه سرمایه‌گذاری بیستون و دهکده گردشگری عشایری روستایی کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011126417692

برچسب‌ها