تعامل و همکاری مستمر کمیته‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر شهرستان مرند برای نوروز ۱۴۰۲

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مرند از تعامل و همکاری مستمر کمیته‌های دهگانه ستاد خدمات سفر شهرستان مرند برای نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، عبدالعلی محمدی روز ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ ضمن اعلام این خبر گفت: جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۲ شهرستان مرند به ریاست معاون عمرانی فرمانداری مرند و با حضور بخشداران بخش‌های مرکزی، یامچی و کشکسرای، معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان، شهرداران شهر‌های مرند، زنوز، یامچی، بناب، کشکسرای و دیزج حسین بیگ و رؤسای کمیته‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مرند ادامه داد: در این جلسه مسائل و مشکلات مربوط به زیرساخت‌های گردشگری شهرستان در راستای آماده‌سازی برای استقبال مطلوب از مسافران و گردشگران نوروزی شهرستان مرند مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به مقارن بودن تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان، دستگاه‌های خدمات‌رسان و کمیته‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر با تعامل و همکاری فی مابین اقدامات لازم اعم از تشکیل گشت‌های تلفیقی، کنترل بازار و نظارت بر نانوایی‌های شهرستان و خودپرداز‌های بانک‌ها در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401113042398

برچسب‌ها