جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: روز گذشته نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی ویژه نوروز ۱۴۰۲ برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی؛ علی مستوفیان چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ با اعلام این خبر تصریح کرد: این جلسه با ریاست معاون امور عمرانی استانداری برگزار و برنامه‌های مختلف کمیته‌های اعضای ستاد و همکاری و برنامه‌ریزی دقیق برای استقبال از مسافران و گردشگران در ایام نوروز اعلام شد‌.

مستوفیان در ادامه افزود: امسال به دلیل تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان باید تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران ورودی به استان صورت گیرد.

او اضافه کرد: همه دستگاه‌های خدماتی باتوجه‌به شرح وظایف مشخص خود نسبت به آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم اقدام کنند و در جلسات آینده رفع مشکلات موجود را اعلام کرده و همچنین مسئولان کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر نیز زیرمجموعه خود را فعال کنند.

در این جلسه نمایندگان کمیته‌های عضو ستاد خدمات سفر ضمن بیان نظرات و پیشنهادها، موانع و مشکلات موجود، خواستار ارائه راهکار‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای خدمات‌دهی مطلوب به گردشگران ورودی به استان شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401120386168

برچسب‌ها