حضور 10 اثر استان زنجان در جشنواره بین‌المللی سرو سیمین

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: 10 اثر از هنرمندان شاخص زنجانی در جشنواره فجر صنایع‌دستی حضور دارند و سرو سیمین جشنواره به برترین آثار هنری اهدا خواهد شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان،  الناز خدایی فرد، چهارشنبه ۳  اسفندماه گفت: در هفتمین جشنواره صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر 10 اثر از هنرمندان شاخص زنجانی حضور دارند و سرو سیمین جشنواره به برترین آثار هنری ایران زیر نظر داوران جهانی اهدا می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: این جشنواره فرصتی برای بروز استعدادها و هویدا شدن آثار هنرمندانی است که در صورت عدم حضور در جشنواره، چه بسا امکان بروز و ظهور به صورت مشخص در سطح ملی و بین‌المللی را نداشتند.

او گفت: هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر (سرو سیمین ۷) از ۲۶ بهمن تا ۴ اسفند ۱۴۰۱ (۱۵ تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۳ میلادی) در موزه ملی ایران برگزار شد.

با پایان یافتن هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر به انتخاب هیات داوران 7 لوح «سرو سیمین» به هنرمندان ایرانی و خارجی برگزیده این دوره جشنواره اعطا می‌شود.  مراسم تجلیل از برترین‌های جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر پنجشنبه‌شب در محل برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011204931711

برچسب‌ها