‌نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و ‌سوغات در ورودی شهرهای شهرستان شاهرود راه‌اندازی می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود از راه‌اندازی ‌نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و ‌سوغات در ورودی شهرهای شهرستان شاهرود خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مرتضی نظری روز شنبه 13 اسفندماه 1401 در چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان شاهرود با اشاره به اهمیت ماندگاری مسافر افزود: راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی در ورودی شهرهای شهرستان، در توقف مسافران و کاهش تصادفات تأثیرگذار است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود گفت: خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران علی ابن موسی‌الرضا(ع) از اهداف ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان است.

نظری افزود: تمامی تأسیسات گردشگری و‌ اقامتی شهرستان، برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافرین و ‌زائران علی ابن موسی‌الرضا(ع) آمادگی کامل دارند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود نیز در این جلسه گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا مسافران و زائران علی ابن موسی‌الرضا(ع) با خاطره‌ای خوش از شهرستان خارج شوند.

ابوطالب جلالی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مسافران و زائران تأکید کرد و افزود: نظارت بر تأسیسات گردشگری، اصناف، مجتمع‌های بین‌راهی و ... توسط دستگاه‌های ذی‌ربط به‌طور منظم و دقیق انجام شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011213863228

برچسب‌ها