دوره آموزشی ویژه مدیران اقامتگاه‌ها و فعالان حوزه سافاری آران و بیدگل برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری دوره آموزشی و توجیهی ویژه مدیران اقامتگاه‌ها و فعالان حوزه سافاری شهرستان آران و بیدگل در آستانه نوروز 1402 خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، مهدی مشهدی امروز 20 اسفندماه سال 1401، با اعلام این مطلب گفت: این دوره آموزشی با حضور امام‌جمعه، فرماندار و فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل در جمع مدیران اقامتگاه‌ها و رانندگان ارائه‌دهنده خدمات سافاری در کویر  برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی‌ و توجیهی، توانمندسازی جوامع محلی با رویکرد ارائه آموزش به مدیران اقامتگاه‌ها و رانندگان سافاری شهرستان به‌منظور توسعه پایدار گردشگری با محوریت فرهنگ جامعه محلی در آستانه استقبال از مسافران نوروز 1402 است.

مشهدی افزود: الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه‌ای ایرانی اسلامی، نقش اقامتگاه‌ها و رانندگان سافاری شهرستان در جذب گردشگران از دیگر مباحث آموزشی ارائه‌ شده در این دوره آموزشی بود که توسط مسئولان شهرستان آران و بیدگل تشریح شد.

شهرستان آران و بیدگل دارای ۴۴ اقامتگاه در دو بخش مرکزی و کویرات است که در مجموع ظرفیت پذیرش یک‌هزار و 860 نفر  مسافر را دارند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401122023240

برچسب‌ها