اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و تفریحی برای گردشگران توسط شهرداری همدان

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: به منظور میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی شهرداری همدان هر ساله اقدامات و برنامه‌هایی را تدارک می‌بیند و امسال نیز از مدت‌ها قبل جلسات و نشست‌های متعددی برای برنامه‌‌ریزی مناسب برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان برگزار ‌شده است.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، حمید بادامی نجات روز سه‌شنبه 23 اسفندماه در رابطه با سیاست‌های شورا و برنامه‌های شهرداری در رابطه با استقبال از مسافران نوروزی اظهار داشت: شهرداری با توجه به سیاست‌های شورای اسلامی شهر هر ساله با تمام قوا و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در بحث استقبال از نوروز و گردشگران نوروزی پای کار می‌آید.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به این که به منظور یک میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران نورزی شورای شهر، کمیسیون گردشگری شورا و شهرداری همدان زودتر از سال‌های گذشته سیاستگذاری و برنامه‌ریزی خود را در این زمینه آغاز کرده‌اند.

بادامی گفت: شهرداری همدان در بحث سیما و منظر، زیباسازی، مبلمان شهری، نظافت، گلکاری، نصب المان‌های نوروزی و زیباسازی ورودی‌های شهر برنامه‌های متنوعی تدارک دیده و کار را شروع کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان این که در این میان مهم‌ترین اقدام ایجاد ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی توسط شهرداری همدان است، عنوان کرد: در این ستاد خدمت ویژه‌ای به گردشگران در بحث اسکان و اطلاع‌رسانی و نیز مباحث تورگردانی، استفاده از راهنمایان گردشگری، ایجاد میزهای خدمت در حوزه‌های مختلف و همدان‌شناسی ارائه می‌‌شود.

او عنوان کرد: در کنار ارائه خدمات اداری و پشتیبانی به مسافران و گردشگران در این ستاد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان برنامه‌های متنوع جنبی از جمله برنامه‌های فرهنگی، هنری، تفریحی و گردشگری تدارک دیده است که در نقاط مختلف شهر به ویژه پیاده راه بوعلی، اکباتان و پیاده راه امام خمینی(ره) قبل و در زمان تعطیلات نوروزی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011224889761

برچسب‌ها