افتتاح ستاد اسکان مسافران نوروزی در لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان از شروع به کار ستاد اسکان مسافران نوروزی در استان خبر داد.

به‌ گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور امروز پنج‌شنبه 25 اسفندماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: به منظور خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و با همکاری آموزش و پرورش ستاد اسکان مسافران نوروزی شروع به کار کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان اظهار داست: استان لرستان در حال حاضر با ۲ هزار و ۳۰۰ تخت در حوزه‌های هتل، هتل-آپارتمان، مهمان‌پذیر، مسافرخانه، اقامتگاه بوم‌گردی و... آماده استقبال و اسکان مسافران نوروزی است.

حسن‌پور با اشاره به طبیعت زیبای لرستان در فصل بهار و همچنین وجود جاذبه‌های گردشگری استان افزود: هر ساله لرستان مقصد مسافران زیادی از نقاط مختلف است که در این راستنا اسکان حداکثری هموطنان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان نیز در این مراسم اظهار کرد: ۱۶۵ مدرسه با هزار 615 کلاس درس و همچنین ۶ خانه معلم با ۱۱۴ اتاق و ظرفیت ۳۸۰ تخت به منظور اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

عزتی با اشاره به اینکه در نوروز ۱۴۰۱ حدود ۱۷ هزار و۵۰۰ خانوار در قالب ۶۵ هزار نفر در مراکز تحت نظر آموزش و پرورش اسکان یافتند، افزود: امسال نیز امسال ۱۰ پایگاه فعال اسکان از سوی آموزش‌و‌پرورش آماده مشارکت در برنامه‌های ستاد خدمات سفر استان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان پیش‌بینی کرد: در نوروز امسال بیش از هشت هزار مسافر از مراکز رفاهی و مدارس استان استفاده کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011225309521

برچسب‌ها